wtorek, 7 października 2014

Celebruj chwile

To już druga 'edycja' projektu CELEBRUJ CHWILE u Joko. 
W pierwszej nie zdążyłam wziąć udziału, a bardziej może nie miałam pomysłu jak 'ugryźć' temat, natomiast temat jesienny już bardziej do mnie przemawia, więc stworzyłam paznokcie z myślą właśnie o projekcie Joko :-)) 
Wraz z jesienią zmieniają się kolory na paznokciach, częściej sięgam po ciemniejsze kolory, bordowe, granatowe, brązowe.. jednak nie rezygnuje w zupełności z letnich neonów ;-)  



Astor Fashion Studio - trzy kolorki, które wybrałam na idealne kolory jesieni :) 
Rzadko używam szarości, a tutaj użyłam ich aż dwóch!
Fiolet nr. 306 Tahitian Flower
Ciemna szarość nr. 312 Mountain Stone
Jasna szarość nr. 313 Guadeloupe Pebble 

Lakiery wygrałam w konkursie już jaakiś czas temu, za to zdobienie: Wakacyjne palmy.
Dzisiejsze mani jest bardzo proste w zrobieniu, jak widać moje kreski nie są idealnie proste, ale przy pomocy tasiemki klejącej jest dużo łatwiej i każdy może spróbować ;-)









Dobre kolory na jesień? :)

4 komentarze:

  1. Fuksja piękna na takie coś bym się skusiła chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory zdecydowanie jesienne a ten fiolet przepiękny, zresztą ja zawsze mam słabość do fioletu a co dopiero jesienią. Ten temat to nie wiem nawet czy bardziej pod zdobienie nie podciągnąć :D ?
    Swoją drogą jest bardzo fajne.
    Dziękuję bardzo za udział w akcji, jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny ten kolor: fioletowa fuksja, czy może fuksjowy fiolet? Ładnie dodał życia tym szarościom. Oj, podoba się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szaraczek przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)