wtorek, 1 lipca 2014

Wakacyjne palmy w konkursie Astor

W ostatnim tygodniu wzięłam udział w konkursie ASTOR na facebooku. Miało być kolorowo i letnio, więc postawiłam na palmy i drinki :) Do wygrania były lakiery Fashion Studio marki Astor. W poniedziałek dowiedziałam się, że wygrałam i baaardzo dziękuje, więc dziele się z wami moją pracą konkursową.
Do wykonania użyłam żółty lakier Fashion Studio Astor oraz niebieską perełkę Softer. Na paznokcie nałożyłam żółty lakier, pozostawiłam do wyschnięcia, następnie na gąbeczkę nałożyłam żółty i niebieski tworząc gradient. Zdobienia malowałam ręcznie, farbką akrylową czarną.









2 komentarze:

  1. gratuluję, nagroda w pełni zasłużona, zdobienie jest piękne i mega wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie! Bardzo ładny gradient, zazwyczaj do tych wzorków babeczki malują pomarańczowo-żółty co już mi sie znudziło, miło jest popatrzeć na inną propozycję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)