środa, 25 czerwca 2014

Mięta i naklejki wodne na paznokciach

Robię szybciutki post i zaczynam naukę, bo obrona tuż tuż :)
Mięta to kolor, który ostatnio najczęściej gości na moich paznokciach. Kiedy pierwszy raz pomalowałam paznokcie tym lakierem piaskowym byłam rozczarowana, jednak kiedy już wyschnął wyglądał rewelacyjnie. Lubię takie piaski z odrobiną brokaciku. Do idealnego pokrycia potrzeba dwóch warstw lakieru, w miarę szybko wysycha. Co do trwałości lakieru to jest indywidualna sprawa, na moich paznokciach wytrzymuje 3-4 dni, więc nie jest tak źle ;)
Biel Sally Hansen to mój pierwszy lakier tej firmy i zdecydowanie muszę stwierdzić, że to moja idealna biel :) Trzyma się na paznokciach bardzo długo, powyżej 4 dni, już po jednej warstwie kryje paznokieć, jednak ja nakładam dwie warstwy, żeby nie było żadnych prześwitów, ani smug.
Na białym lakierze położyłam wodne naklejki, które kupiłam na allegro. Kolorowe krzyże idealnie pasują do miętki i bieli.
Zapraszam do zdjęć! :)









A na koniec moje imieninowe kwiatki  <3



1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz :)