piątek, 24 października 2014

Pokaż kotku co masz w środku..

..czyli co znalazło się w mojej Ambasadorskiej Paczce od Vipera Cosmetics.
Zdobienie, które dało mi wygraną możecie zobaczyć o tutaj.

Post będzie się składał z samych zdjęć, ponieważ recenzje produktów zobaczycie w najbliższych postach. 
Ja swojego ulubieńca z paczki już znalazłam (to była miłość od pierwszego wejrzenia) i od razu znalazł się na moich paznokciach :-))
Możecie go nawet zauważyć na niektórych poniższych zdjęciach, na moich paznokciach.

A Wam, który lakier wpadł w oko najbardziej?















3 komentarze:

  1. Fajna paczucha :D Moi faworyci to ruletka, FLOE i JEST :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna paczucha, nawet nie będę po kolei pisała, który lakier najbardziej zwrócił moją uwagę, bo większość jak narazie prezentuje się super! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)