sobota, 11 października 2014

Ambasadorka Vipera Cosmetics

Może nie wszyscy wiedzą, ale marka Vipera Cosmetics poszukiwała swoich Ambasadorek i właśnie wczoraj zostały podane wyniki. 
Z pośród wszystkich zainteresowanych dziewczyn została wybrana szczęśliwa dziesiątka i ku mojemu zaskoczeniu znalazłam się w tej dziesiątce również ja :)
Jako, że mój blog nie działa zbyt długo zupełnie nie spodziewałam się, że mi się uda.. wiadomo wiara była, bo w zdobienie włożyłam tak wiele serca i pracy, że na prawdę czuje się prze szczęśliwa widząc swoje nazwisko na liście wybranych :-)) !

A oto zdobienie dzięki któremu wygrałam ^^









I tak o to jestem Ambasadorką VIPERA COSMETICS i Systemu MAGNETIC PLAY ZONE :)


Serdecznie gratuluję wszystkim dziewczynom z mojej dziesiątki :-))

7 komentarzy:

  1. Śliczne :-) piękne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna praca jak najbardziej zasłużony tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj no to pięknie! Fajnie, ze firma wzięła pod uwagę prawdziwy talent a nie jak to często bywa statystyki bloga :D Super bardzo się cieszę, bo Twoje zdobienia są bardzo ładne, a to zwycięskie i na mnie robi duże wrażenie. jest śliczne i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadłam pogratulować osobiście i oczywiście zostaję na dłużej :D zdobienie piękne bardzo w moim klimacie - kocham motywy kwiatowe na pazurkach :) Buziaki Ines

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne, prawie jak na łące :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)