poniedziałek, 29 grudnia 2014

Vipera #541 i #249 - sylwestrowe paznokcie

Święta, święta i po świętach. Dla mnie były one cudowne - spędzone z rodziną i najbliższymi. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy i trzeba wracać do rzeczywistości.. dobrze, że to tylko dwa dni i sylwester ;-) I kolejna okazja do świętowania i nowych manicure'ów :-D
Myślicie już o stylizacji na tę noc? :-D
Dzisiaj przedstawiam pierwszą propozycję na sylwestra, którą stworzyłam za pomocą dwóch lakierów od Vipera Cosmetics - otrzymałam je w swojej Świątecznej Paczce Ambasadorskiej :-))
Szary lakier #541 pochodzi z kolekcji JEST - nie znajdziecie go jeszcze w sprzedaży, bo podstawową kolekcję firma rozszerzyła o 10 nowych lakierów w jesienno-zimowych barwach i ten kolorek jest właśnie nowością.
Lakier z kolekcji JEST recenzowałam już tutaj.
Lakier #541 ma świetną pigmentację, nałożyłam dwie warstwy koloru.

Złoty lakier #249 pochodzi z kolekcji NATALIS, o tej kolekcji mówiłam tutaj.
Jestem zachwycona tym kolorem, jest to taki piękny, żywy złoty kolorek. Na zdjęciach jest jedna warstwa lakieru, ale gdzieniegdzie widać było lekkie prześwity. Próbowałam ten lakier użyć do stemplowania, ale niestety nie dał rady.
Na koniec posypałam paznokcie mini kwadracikami :)

Jak Wam się podoba taka prosta propozycja?










4 komentarze:

  1. Wspaniały błysk i złoto idealne na sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba to połączenie, chociaż ja postawiłabym na czarny zamiast szarego.
    Śmieszne jest to, ze tak samo zaczęłyśmy poświąteczne notki! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dużo osób właśnie tak zaczęło poświąteczne posty :-))

      Usuń
  3. świetny duet, a złote drobinki pęknie błyszczą ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)