piątek, 26 grudnia 2014

Celebruj chwile

Brzuszki najedzone? Prezenty rozdane? 
U Nas nawet spadł wczoraj śnieg i zrobiło się bardzo świątecznie, śnieg błyszczy w  promieniach słońca :-) 
Jest tak pięknie za oknem, że od razu przypomniał mi się projekt CELEBRUJ CHWILE

8. Paznokcie: Zdobienie  
( zdobienie oczywiście świąteczne lub zimowe lub zimowo- świąteczne) 

PROJEKT CELEBRUJ CHWILE TRWA do 10 stycznia, więc jeśli macie ochotę możecie jeszcze wziąć udział :-)

Tak dziś przyjemnie, że nie będę Was zanudzać co z czym i jak tylko od razu przechodzę do zdjęć - czyli sweterkowo zimowe zdobienie z użyciem moich ulubionych lakierów :-)

O czerwonej Viperce #914 była mowa tutaj
Natomiast o szaraczku #541 poczytacie już niedługo :-)








10 komentarzy:

  1. urocze :) Bardzo się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne mani, jestem pod wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne, moje norweskie stemplowe naklejki przy Twoich ,malunkach wymiekaja

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne , zatkało mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW, to wszystko malowane ręcznie?! *przeciera oczy ze zdumienia*

    OdpowiedzUsuń
  6. jedne z najpiękniejszych norweskich paznokci, jakie widziałam! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Masz świetny kształt paznokci, a wzór jest po prostu cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne pazurki ! Zakochałam się <3

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)