środa, 17 września 2014

Vipera Cosmetics BB Pastel

Tydzień rozpoczął się piękną pogodą za oknem, więc i dzisiejsze paznokcie są iście letnie.

BB PASTEL są to moje pierwsze lakiery od Vipera Cosmetics. 
Lakiery z tej serii są wzbogacone o olejek arganowy, który wpływa rewelacyjnie na słabe i rozdwajające się paznokcie. 
Sama często wcieram w swoje paznokcie różne olejki, więc byłam pewna, że te lakiery będą korzystnie wpływały na paznokcie.. i nie myliłam się! ;-))

Moje kolory to nr. 21 i 23, czyli pastelowa zieleń oraz leciutki pastelowy fiolet.
Kiedy zobaczyłam te dwa lakiery, wiedziałam, że muszę je razem pokazać, bo są to kolory idealnie do siebie pasujące. 
Taka lawenda na łące :))



Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw, czyli standard. Na duży plus natomiast zasługuje wysychanie lakieru, bo jest to bardzo szybkie i nie ma problemu z nałożeniem kolejnej warstwy, czy tak jak w moim przypadku drugiego koloru.
Lakiery znajdują się w prostokątnych, eleganckich buteleczkach.
Pędzelek jest prosty, długi i dość szeroki podczas malowania, co dla mnie jest ogromnym plusem, bo wystarczą trzy pociągnięcia, żeby całkowicie pokryć moje długie paznokcie :)
Lakier wytrzymał na moich paznokciach 5 dni i tylko na jednym widać było odpryśnięcie + wytarte końcówki. Oczywiście trwałość to rzecz bardzo indywidualna.
Zmywanie jest bezproblemowe, a lakier nie odbarwia płytki paznokcia.

Kolory mnie urzekły, więc zapraszam na zdjęcia, bo jest ich ogrom ! ;-))







 











Formuła z olejkiem arganowym będzie idealna na zniszczone paznokcie, pomimo pomalowania nawilży je i odżywi.
Bardzo przystępna cena: około 11 zł za 12 ml emalii.
Lakiery można kupić na Sklep internetowy Vipera.

Śmiem twierdzić, że to moje najlepsze pastelki :))

1 komentarz:

  1. Ale kolory obydwa piękne i w takim połączeniu prezentują si świetnie. :)
    Już nie mówiąc o tym, że na takich pięknych paznokciach każdy lakier dużo zyskuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)