poniedziałek, 29 września 2014

Niebieski w niebieskim

Wrzesień był pełen nowych zakupów (oczywiście) najwięcej lakierowych. Postaram się dodać oddzielny post o moich wrześniowych nowościach ;-)
Tymczasem przedstawiam dwie perełki Colour Alike, które można kupić o tutaj. Polska firma, z której na prawdę możemy być dumni! Super krycie, szybkie wysychanie, extra trwałość. Wszystko czego ja oczekuje od lakierów :)
Niebieskie migdały i Maltanka - holograficzny błękit oraz holograficzny granat - czyli milion błyszczącego pyłku zamkniętego w buteleczce :)


Lakiery tak mi się spodobały, że nie wiedziałam który pierwszy użyć.. więc po co się ograniczać, użyłam dwóch naraz :D





 




 



5 komentarzy:

  1. Kolejne bardzo fajne zdobienie, pasuje Ci do tych futrzanych rękawków :D
    Kolory lakierów też fajne, zwłaszcza ten jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ci wyszło. Colour Alike stoi u mnie wysoko w rankingu lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery z tej firmy są wciąż na liście mych chciejstw :D Piękne zdobienie :)
    I kochana pewnie że możesz do nas dołączyć, bardzo się cieszę :) Już jesteś na liście Teamu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne pazurki... a kolory oba świetne i super do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)