niedziela, 29 marca 2015

Bajka! w Maszynie Losującej

Akcja Paznokciowa u Frambuesy -  część 3! :-))

Muszę się przyznać, że ciągle zapominam albo nie mam czasu i często robię zdobienia na ostatnią chwilę.. Tak było i tym razem.. 
Trzeci temat Paznokciowej Akcji Maszyny Losującej to właśnie tytułowa Bajka, a że nie miałam dużo czasu na myślenie, to pierwsze o czym pomyślałam to narysowałam :-)
Padło na Kaczora Donalda i Daisy. Na pewno znacie i mam nadzieję, że moja szybka rysowanka ich przypomina (?) :-)
Użyłam dwóch (ostatnio moich ulubionych) lakierów Models Own Cornflower Gleam i China Glaze Feel The Breeze + farbki akrylowe.


 Hmmm... Daisy wyszła trochę jak wampirzyca.. a miał być to język.. :P hihi


16 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszły Ci te malowanki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, ja nie mam ręki do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kolorystyka :) kaczory ślicznie się w nią wpasowują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne! :-)
    to już talent :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow - malunki są świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kochane ;) świetnie Ci wyszł!
    Piękny jest ten kolor models own *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie połączyłaś kolory ten różowy i niebieski i na zmianę te dżeciki kwadratowe i kółkowe, no wygląda to świetnie już nie mówiąc że jest idealnym towarzystwem do kreskówkowych postaci :) Bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemne mani :) Podoba mi się to połączenie kolorów na lewej i prawej ręce - fajnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kaczorki świetne ! Szalenie podoba mi się też niebieski Models Own ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaaaa! Ale mnie kupiłaś tym zdobieniem! <3

    Dokładnie :) A nawet się nie spodziewałam, że tak świetnie będzie wyglądać pod hybrydą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)