wtorek, 27 stycznia 2015

BB Pastel Vipera Cosmetics

Dzisiejszy dzień rozpoczął się lekkimi promieniami słońca i w ogóle jakoś tak jasno było na zewnątrz - od razu wróciła mi chęć do życia. Wychodząc z domu przywitał mnie śpiew ptaków i zanikający śnieg.. I poczułam tęsknotę za wiosną, ciepłem, słońcem.
 Wiosno, przybądź już! 
Mam dość zimy, tej ciemności! Zdecydowanie dużo bardziej wolę cieplejsze miesiące.

Moja tęsknota zakończyła się kwiatami i ciepłymi kolorami na paznokciach :-)
Lakier bazowy Vipera BB Pastel nr. 23, nosiłam jakiś czas temu solo na paznokciach i zebrał bardzo wiele komplementów, więc postanowiłam go użyć kolejny raz :-)
Recenzję tego lakieru mogliście przeczytać tutaj
Jestem pewna, że wiosną ten kolor będzie robił furorę, bo jest to idealny wiosenny pastel :-))

Lakiery Vipera możecie kupić tutaj --> http://www.viperasklep.pl/

Zapraszam do zdjęć :-)








Jak Wam się podoba ten kolorek? :-))

8 komentarzy:

  1. przepiękne kwiaty a kotki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te kotki troszkę zdeformowane, ale jak się bawić to się bawić :D hihi

      Usuń
  2. Muszę Ci to powiedzieć, ale pewnie już to wiesz, robisz przepiękne te paznokcie, czasem to się nie mogę napatrzeć. Te kwiatki są świetne i bardzo dobrze współgrają z lakierem bazowym. I tak ... wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu, dziękuję Ci bardzo :-)) aż mi się serce raduje czytając takie słowa :*

      Usuń
  3. świetne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  4. Te różyczki idealnie komponują się z odcieniem tego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają te róże na bazowym kolorze, nawet bym nie pomyślała, że tak będą do siebie pasować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)