wtorek, 18 listopada 2014

BB Nude (15) z jesiennym fioletem

Lakiery BB stają się co raz bardziej popularne, ja swoje pierwsze BB już omawiałam tutaj.
Lakiery BB od Vipera wzbogacone są o olejek arganowy - co uważam za ogromny PLUS i zdecydowanie lubię je nakładać na paznokcie kiedy się spieszę (rezygnuję wtedy z odżywki).
Emalia zamknięta jest w prostokątnej buteleczce, pędzelek jest długi i prosto ścięty.
Na paznokcie nałożyłam dwie warstwy BB NUDE (15), ale przy braku czasu nawet jedna starczy!
Nie mogę powiedzieć, że to mój pierwszy brązowy lakier, ale pierwszy do którego się przekonałam :-)) Nigdy nie widziałam swoich paznokci w brązie.. jednak ten kolor to taki Nude Brąz i wygląda na prawdę korzystnie.
Pierwsze dwa zdjęcia prezentują paznokcie nie pokryte żadnym topem - mają takie satynowe wykończenie, reszta to już zdobienie i pokrycie Topem Seche Vite.

Koszt lakieru to ok. 13zł, który można zakupić na stoiskach firmowych Vipera Cosmetics, albo na stronie http://www.viperasklep.pl/








5 komentarzy:

  1. świetne połączenie wzorów i kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ten brąz jest super, właśnie czegoś takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor. Typowo jesienny. Też nie lubię brązów, jeżeli już to właśnie takie szarawe, nude'owe odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)