środa, 16 kwietnia 2014

Folia różnorodnie :)

Folia transferowa to było coś, czego od dawna chciałam już spróbować, nie byłam pewna czy to w ogóle mi zadziała (pierwsza próba okazała się chybiona). Paznokcie pomalowałam kolorem srebrnym, bo chciałam na początku wszystkie paznokcie pokryć folią srebrną w pięknie świecące gwiazdki. Jednak mnóstwo pomysłów w głowie sprawiło, że początkowe założenie zmieniło się zupełnie i zrobiłam mały misz-masz :D

Folie transferową jedną zamówiłam z allegro od użytkownika Promoto-promoto, natomiast dwie pozostałe od AllePaznokcie.




Chciałam sprawdzić, która będzie się lepiej trzymać i czym się różnią. Różnice widać na pierwszy rzut oka, folia od Promoto-promoto jest dużo cieńsza i właśnie ta folia trzymała się na paznokciu najkrócej, szybko się starła.
Efekt jest na prawdę super, ale wszystkie folie szybko się ścierają przy końcówkach, a po nałożeniu topu "kurczą się".
Pomimo krótkiego efektu jestem bardzo zadowolona z efektu, paznokcie pokryte folią wyglądają nieziemsko!

Jak na pierwszy raz nie wyszło tak źle, ale srebrna folia była przyklejana jako pierwsza i niestety zrobiłam to źle, więc efekt nie jest powalający, a gwiazdki nie są tak widoczne.
Zapraszam na dawkę zdjęć :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)