sobota, 15 sierpnia 2015

Mistero Milano Hot Gossip

Trochę się rozleniwiłam.. upał mnie strasznie męczy, wracam po pracy i jedyne na co mam ochotę to spać :) stąd brak postów przez ostatni czas, ale postaram się już wrócić i mam nadzieję, że posty będą pojawiały się częściej :)
Dzisiaj pokażę Wam lakier, który otrzymałam wraz z Joyboxem, czyli Mistero Milano Hot Gossip 8648.
Ten lakier ma piękny, taki nieoczywisty kolor, świetnie się go nakłada, ma idealną konsystencję, wysycha szybciutko. Nie mogę nic złego na ten lakier powiedzieć, bo to kolejny lakier z serii tych idealnych wg mnie :)
Dodatkowo stworzyłam delikatny wzorek czarną farbką.
Jak Wam się podoba? :)

Udanego weekendu, buziaki! :)






8 komentarzy:

  1. Ja też nie ma, już siły, myślałam, że tropiki to moje środowisko naturalne, ale nawet mnie już męczy ten nieustający żar z nieba. Może jakbym nie mieszkała w bloku to byłoby łatwiej. :)
    paznokcie super, kolor tego lakieru świetny, takie temperamentny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Upały wykańczają, to fakt! Ja pracuję w klimatyzowanym biurze, z czego do tej pory się cieszyłam, ale ostatnio naszło mnie na przemyślenia, że jeśli nie byłoby klimy w pracy, to łatwiej byłoby mi znosić zaduch w mieszkaniu. Dramat jest dopiero w nocy, jak nie można spać... Świetne paznokcie, patrzę z zazdrością na tę długość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny gradient!
    U mnie upały też nie sprzyjają malowaniu paznokci i zajmowaniu się blogiem. Masakra jakaś! Czekam na ochłodzenia i odżyję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Upały są wykańczające! To zdobienie bardzo mi się podoba! Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądają :) Efekt bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor lakieru jest bardzo ładny, wzorek świetnie wygląda, całość pasuje do siebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdobienie jest... adekwatne do pogody. Właśnie tak się czuję. Szkoda że nie da się całych dni spędzić np na plaży czy nad jeziorem... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)