czwartek, 23 lipca 2015

Biała dama na czerwieni indigo

Wybaczcie! Chyba jeszcze nigdy nie było takiej długiej przerwy między postami O_o ale czas pędzi jak szalony, a na głowie mam mnóstwo spraw. Postaram się, na prawdę się postaram, żeby częściej ukazywały się paznokcie tu :)
Dzisiaj takie skromne zdobienie, z użyciem seksownej czerwieni Indigo, o której była już mowa tutaj.
Nadal podtrzymuje swoje zdanie, że to cudowny lakier, którym malowanie jest samą przyjemnością :) Te paznokcie robiłam dwa miesiące temu na jakiś konkurs, którego nie udało mi się wygrać, ale strasznie podoba mi się ta twarz na białym tle! :D






Na koniec chciałabym Wam pokazać dwa boxy, które dostałam w tym tygodniu. Shinybox subskrybuje już od dłuższego czasu, natomiast joybox pierwszy raz kupiłam.. Sami porównajcie zawartość.. mi jakoś bardziej podoba się zawartość joyboxa w tym miesiącu..
Kupujecie takie boxy w ogóle?


8 komentarzy:

  1. Piękne zdobienie, takie klasyczne a jednak nie do końca;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna czerwień, właśnie takiej szukam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mani jest przecudne a ta twarz to mistrzostwo! Kiedyś pokuszę się o zrobienie podobnej na swoich pazurkach :) A boxów nie kupuję żadnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mani piękne, choć mnie najbardziej podoba się ta czerwień. Już jakiś czas temu zastanawiałam sie nad boxami ale zawsze się boje że trafie na coś kiepskiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdobienie! w życiu nie wykonałabym czegoś tak precyzyjnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdobienie :) A ta czerwień jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie z marką Indigo, który trwa jeszcze przez kilka dni na zBLOGowani.pl. Wystarczy wybrać kolor lata spośród nowej kolekcji Indigo sygnowanej przez Natalię Siwiec. Serdecznie zapraszamy do udziału :) KONKURS: http://zblogowani.pl/akcja/lato-w-kolorach-natalii-siwiec

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)