niedziela, 22 lutego 2015

Animal Print NAILART

Uff, wyrobiłam się. Niedziela się kończy a wraz z nią drugi tydzień Projektu NAILART u Sabi :)
Kiedy zobaczyłam temat tego (mijającego) tygodnia od razu pomyślałam o jakiś panterkach, cętkach itp.
Pod wpływem inspiracji u Sabi zdecydowałam się na rybią łuskę, bo tego jeszcze nigdy nie próbowałam, a chyba chodzi o to, żeby się rozwijać i próbować czegoś nowego, prawda? ;-))
Nie do końca jestem zadowolona z tego mani, ale w ciągu dnia kolory i brokaty na paznokciach ślicznie się mieniły.


Jak widzicie, niestety paznokcie zostały przeze mnie ścięte, bo złamał mi się jeden na małym palcu dość mocno (co widać na zdjęciu) i czekam aż odrosną.. <pliis> :D





Tutaj możecie zobaczyć co dziewczyny zmalowały na pierwszy tydzień projektu!

12 komentarzy:

  1. to nic, że się złamał bo i tak wyglądają świetnie! :-)
    zdobienie bardzo mi sie podoba :_)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne *.*
    są króciutkie ale bardzo ładnie wyglądają :) ale wiem co czujesz, bo ja nienawidzę jak mi się jakiś złamie i resztę trzeba skrócić..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszedł mani :) Chyba jedyna rybia łuska w projekcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło, nie Rozumiem czemu nie jesteś zadowolona ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Rybia łuska bardzo ładna :) ależ to się musi mienić w słońcu i w sztucznym świetle!

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany zatkało dech w piersiach . Magicznie piękne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)